برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای تخریب لشکر ویژه شهدا در مشهد

طی مراسمی یاد و خاطره شهدای گردان تخریب لشکر ویژه شهدا در مشهد گرامی داشته شد.
کد خبر: ۳۷۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ - 10December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، محفل انس رزمندگان گردان تخریب لشکر ویژه شهدا یادبود شهدای این گردان با حضور خانواده شهدای گردان تخریب، امروز در مهدیه امام خامنه‌­ای مشهد برگزار شد.

«حسین سهرابی» از فرماندهان لشکر ویژه شهدا در این نشست صمیمی اظهار داشت: در پژوهشی که توسط سرلشکر «غلامعلی رشید» صورت گرفته، 200 شخصیت برجسته انقلابی در یک دهه مبارزه علیه رژیم طاغوت حضور فعال داشتند که با پیروزی انقلاب اسلامی جزو بنیانگذاران سپاه پاسداران در سراسر کشور بودند.

وی افزود: اگر این افراد نبودند در سال­‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که کشور با حجم بالایی از توطئه­‌های دشمنان روبرو بود قطعاً انقلاب ساقط می­‌شد.

این فرمانده دفاع مقدس در ادامه شکل­‌گیری جبهه مقاومت را از برکات انقلاب اسلامی دانست و خاطر‌نشان کرد: «سید حسن نصرالله» یکی از پرورش یافتگان مکتب انقلاب اسلامی است که تحت تأثیر تربیت اسلامی و انقلابی شهید «مصطفی چمران» و «امام موسی صدر» امروز باعث افتخار جهان اسلام شده است.

سهرابی بیان داشت: با الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی و استفاده از تجارب شهدایی که در لبنان و سوریه حضور داشتند امروز شاهد شکل­‌گیری جبهه مقاومت در عراق، سوریه و لبنان هستیم به نحوی که پیروزی‌­های چشمگیری را برای این جبهه به ارمغان آوردند.

وی گفت: عمق راهبرد جمهوری اسلامی، جغرافیای پهناور ایران اسلامی است و همین امر باعث می­‌شود هیچگاه دشمن تصور اشغال این کشور را به ذهن خود راه ندهد.   

در پایان این مراسم،تعدادی از رزمندگان تخریب لشکر ویژه شهدا در خصوص نحوه اعزامشان به جبهه خاطراتی را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار