روز گذشته؛

عمل جراحی سردار علی فضلی انجام شد

نزدیکان و همرزمان سردار علی فضلی از انجام عمل جراحی «پیوند مغز استخوان» این سردار سرافراز جبهه‌های جنگ در روز گذشته خبر دادند.
کد خبر: ۳۷۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ - 10December 2019

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، عمل پیوند مغز استخوان سردار «علی فضلی» از برجسته‌ترین فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس و فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) روز گذشته پس از انجام یک دوره شیمی‌درمانی، انجام شد که به گفته پزشکان موفقیت‌آمیز بوده است.

همرزمان و نیرو‌های تحت امر او در دوران دفاع مقدس از همه مردم شریف ایران خواسته‌اند که برای بهبود و سلامت این سردار باصلابت جبهه‌های جنگ دعا کنند.

مشکلات سلامت سردار علی فضلی که در ماه‌های اخیر منجر به شیمی‌درمانی و حالا انجام عمل پیوند مغز استخوان شده است، برآیند جراحات و صدماتی است که او در جنگ تحمیلی متحمل شده است. برخی از جراحات او به دلیل استنشاق گاز‌های شیمیایی در دوران جنگ بوده، به نحوی که اکنون برای این سردار رشید سپاه اسلام مشکلات ریوی را به همراه آورده است.

عمل جراحی سردار علی فضلی انجام شد

هنوز هیچ خبر و اطلاعات تأییدشده‌ای درباره نتایج عمل پیوند مغز استخوان سردار فضلی اعلام و منتشر نشده است، ولی به گفته پزشکان، این عمل جراحی با موفقیت انجام گرفته است؛ البته نتایج چنین عملی با گذشت زمان مشخص می‌شود؛ لذا هنوز نمی‌توان درباره نتایج این عمل اظهار نظر قطعی کرد.

بنا بر این گزارش، سردار علی فضلی فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع)، معاون عملیات کل سپاه، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) از جمله مسئولیت هایی است که وی در کارنامه فعالیتی خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها