فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران

سرهنگ «حسن حکمتیان» گفت: رزمایشی تحت عنوان «رزمایش و نمایش اقتدار» با هدف انسجام گردان‌ها به میزبانی گچساران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ - 10December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان گچساران اظهار داشت: تیپ مستقل 48 فتح یکی از یگان‌های خط‌ شکن استان کهگیلویه و بویراحمد است که در هشت سال دفاع مقدس دلاورمردی‌ها و رشادت‌های زیادی از فرزندان این استان در قالب چنین یگانی ظهور و  بروز کرد و یاد و خاطره آن هیچ‌گاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

 وی ادامه داد: تیپ 48 فتح پس از دفاع مقدس و پایان جنگ تحمیلی به وظایفی که بر عهده‌اش گذاشته شد به خوبی عمل کرد و در حال حاضر تامین امنیت بخش زیادی از مرز جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بعد از جنگ تهدیدات دشمن تغییر کرد، گفت: در حوزه سازندگی احداث سد چیتاپ از کارهای عمرانی این یگان بوده است.

حکمتیان با بیان اینکه در زمینه فرهنگی کارهای بسیاری صورت گرفته است، عنوان کرد: راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور از جمله کارهای فرهنگی بوده است.

وی عنوان کرد: یگان 48 فتح استان این افتخار را دارد که  در کنار سردار شهید نورعلی شوشتری برای ایجاد امنیت منطقه  سیستان و بلوچستان فداکاری‌ها کردند و در کنار سردار شوشتری تا آخرین لحظه ایستاده و از سیستان و بلوچستان حمایت کردیم.

حکمتیان با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار به میزبانی شهرستان گچساران گفت: با توجه به شرایط مکانی شهرستان گچساران، رزمایش باید متناسب با تهدیدهای دشمن در منطقه انجام شود.

این مسئول ادامه داد: تعداد 12 گردان پرافتخار امام حسین (ع) در هشت شهرستان استان بر اساس آمایش سرزمینی تقسیم شده است.

حکمتیان با بیان اینکه رزمایش اقتدار از 25 الی 30 آذر در گچساران برگزار می‌شود، ابراز کرد: با توجه به تهدید برون و درون مرزی این رزمایش در گچساران صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه  برای برگزاری رزمایش تمامی زیرساخت‌ها با همکاری ادارات و نهادها مهیا خواهد شد، افزود: در این رزمایش از انواع توپ‌ها و سلاح ها  استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار