عسکریان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

وضعیت ایتام بدون سرپرست تا پایان سال مشخص می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه تمرکز ما در ماه‌های پایانی سال بر موضوع «اکرام ایتام» مددجویان کمیته امداد است، گفت: تا پایان سال یتیمی نخواهد بود که سرپرست نداشته باشد.
کد خبر: ۳۷۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۸ - 13December 2019

تمرکز کمیته امداد بر موضوع «اکرام ایتام» / وضعیت ایتام بدون سرپرست تا پایان سال مشخص می‌شود«علیرضا عسکریان» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی و معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدامات این کمیته در زمینه اشتغال‌زایی اظهار داشت: هدف‌گذاری کمیته امداد ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در سال ۹۸ است که این یک رکورد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته منابع این ۲۰۰ هزار شغل تأمین شده است، افزود: تا پایان سال ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد شاغل خواهند شد؛ همچنین بررسی‌ها در خصوص شکل شغل، نوع شغل و تناسب آن با منطقه‌ای که مددجویان زندگی می‌کنند به عمل آمده است.

عسکریان اضافه کرد: سالیانه به طور متوسط ۱۲۰ هزار تا ۱۳۰ هزار شغل توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود که پایداری آن‌ها بین سه تا پنج سال بوده و خوشبختانه هیچ‌کدام از مددجویانی که وام اشتغال دریافت کردند، معوقات بانکی ندارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه تمرکز ما در ماه‌های پایانی سال بر موضوع «اکرام ایتام» مددجویان کمیته امداد است، گفت: ان‌شاءالله تا پایان سال یتیمی نخواهد بود که سرپرست نداشته باشد؛ همچنین تعداد ایتامی که یک سرپرست دارند، افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در استان سیستان و بلوچستان برخی مددجویان سرپرست ندارند، عنوان کرد: در این استان تمام ایتام و محسنین ما که هموطنان اهل سنت هستند، توسط حامیان شیعه تحت پوشش هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها