نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

توسعه و ترقی در امور مردم لرستان اولویت نخست است

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی گفت: فرصت اختلاف نظر را در استان نداریم چراکه باید توسعه و ترقی در امور مردم اولویت و اساس کار قرار گیرد.
کد خبر: ۳۷۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ - 10December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» در  دیدار با طلاب حوزه کمالیه این شهرستان، با اشاره به ظرفیت بالای جامعه روحانیت لرستان، اظهار داشت: امید می‌رود با تبادل نظر و خردجمعی جامعه روحانیون به دور از جناح بازی‌ها، افقی روشن را برای استان ترسیم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فرصت اختلاف نظر را در استان نداریم چراکه توسعه و ترقی در امور مردم اولویت و اساس کار بایستی قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان رقیب هیچ کسی نیست، افزود: نماینده ولی فقیه آمده است تا با همفکری مسؤولان و فرهیختگان، ظرفیت‌های استان را شناسایی کرده و آینده بهتری را رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی، نمازجمعه را نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام عنوان و تصریح کرد: لزوم توصیه به تقوا، همراهی عبادت سیاسی و بصیرت افزایی، آشناساختن مردم با جریانات جهان اسلام در قالب خطبه‌های پرمحتوا، کوتاه، بلیغ و قابل فهم، تقویت وحدت و تفاهم اجتماعی، دوری از برخورد با سازمان‌های اداری و به کارگیری شیوه‌های جدید برای آگاهی بخشی در حوزه های مختلف دینی و فرهنگی از جمله ویژگی های نمازجمعه است.

وی در تشریح برخی ویژگی‌های نماینده ولی فقیه در تراز انقلاب، گفت: تجسم ایمان و تقوا، آگاه به معارف اسلامی، دارای تدبیر و برنامه‌ریزی، سعه صدر و خوش خلقی، وحدت آفرین و مشورت پذیر، دارای مواضع روشن و شفاف در پیروی از امامین انقلاب، فراجناحی همراه با جذب حداکثری، پاکدستی و به دور از تجمل گرایی، حامی حوزه علمیه و دانشگاه، مدافع مراکز تولید و اشتغال از جمله ویژگی‌های نماینده ولی فقیه در تراز انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: درصدد تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز در استان هستیم، متخصصین در هر فن در این هیات‌ها حضور داشته و پس از احصای مشکلات، برای هر یک تدابیری اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار