فرمانده سپاه ناحیه پلدختر:

مساجد بهترین پایگاه‌های بسیج هستند

سرهنگ منصور کریمی با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه‌های بسیج هستند گفت: بسیجیان در سیلاب فروردین سال جاری خدمات زیادی به مردم ارائه دادند.
کد خبر: ۳۷۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ - 10December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «منصور کریمی» در جلسه تبیین و گفتمان مسجد محوری که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه های بسیج هستند اظهار داشت: در طرح جهاد همبستگی ملی که از مساجد آغاز شد کمک های زیادی به محرومان ارائه شده است.

کریمی گفت: سپاه ناحیه پلدختر برای تبین گفتمان،مسجد محوری، مهارت افزایی و آموزش جلسات متعددی از جمله اعتکاف، یادواره های شهدا،نشست های بصیرتی، برگزاری کلاسهای صالحین، نمایشگاه ها و میز خدمت را در مساجد برگزار می کند.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه در طرح شهید بهنام محمدی ارتباط بین منازل، مدارس و مساجد برقرار شده و در این طرح دانش آموزان حضور فعال دارند که نشان از موفقیت و تاثیرگذار بودن این طرح دارد عنوان کرد: گشت های محله محور توسط بسیجیان در مساجد آغاز به کار کرده و فعالیت خوبی دارند.

وی افزود: سپاه ناحیه پلدختر کارگاه مسجد محوری را در سپاه راه اندازی و گروه های جهادی را در مساجد ساماندهی کرده به طوری که در سیلاب فروردین بسیجیان سازماندهی شده در مساجد خدمات زیادی به مردم ارائه دادند.

کریمی با بیان اینکه باید از ظرفیت مساجد برای تقویت بنیه معنوی بسیجیان استفاده کرد تصریح کرد: باید مسجد تراز انقلاب اسلامی را در فضای اجتماعی فعال کرد تا مسجد، محل رجوع مردم در زمینه های عبادی، حقوقی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باشد و مردم آن را به عنوان پایگاه مردمی بدانند.

وی با اشاره به اینکه صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد راه اندازی شده افزود: این صندوق‌ها در زمینه اشتغالزایی، ازدواج و کارگاه های زودبازده می توانند موثر باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار