فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

اولين توصيه در بيانيه گام دوم انقلاب توجه به علم و پژوهش است

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: اولین توصیه در بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به علم و پژوهش است و حضرت آقا دانش را آشکار‌ترین وسیله عزت و قدرت یک کشور می‌دانند.
کد خبر: ۳۷۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 11December 2019

اولين توصيه در بيانيه گام دوم انقلاب، توجه به علم و پژوهش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جمع رابطین پژوهشی شرکت کننده در کارگاه «بیانیه گام دوم انقلاب» اظهار داشت: با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب، حضرت آقا موضوعات زیادی را عنوان کرده‌اند که راهگشای بسیاری از مشکلات است.

وی با بیان اینکه این بیانیه برای کسانی که در حوزه علم و پژوهش کار می‌کنند بسیار مهم است، گفت: استان خراسان شمالی یکی از اولین استان‌هایی بود که نسبت به راه اندازی دبیرخانه بیانیه گام دوم اقدام کرد و این به دلیل نگاه ویژه استان به این بیانیه است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: اولین توصیه در بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به علم و پژوهش است و حضرت آقا دانش را آشکارترين وسيله عزت و قدرت يک کشور می‌دانند لذا بايد با تلاش در اين عرصه دشمنان نظام را ناکام سازيم.

مظاهری با اشاره به اینکه امروز در حوزه دفاعی به برکت تلاش‌های علمی صورت گرفته، یکی از قدرتمندترین کشور‌های دنیا هستیم تصریح کرد: دشمنان ما اگر تصور می‌کردند که می‌توانند با قدرت نظامی بر ما مسلط شوند مطمئناً آن را امتحان می‌کردند، امروز به برکت پیشرفت‌های علمی خوبی که در تمام عرصه‌ها صورت گرفته دشمنان ما حتی از بردن نام ایران اسلامی، بیم دارند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه حضرت آقا به صورت مستمر در این بیانیه به برکات انقلاب اسلامی اشاره می‌کنند، افزود: با توجه به تحریم‌های پیش رو، اتکا به توانایی داخلی قوت گرفت و ثبات و امنیت، حفظ تمامیت ارضی و حفاظت از مرز‌ها با پیشرفت‌های علمی داخلی انجام می‌شود به نحوی که ما امروز در سطح جهان از یک امنیت بسیار پایداری برخوردار هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های متعدد علمی در نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: علم و پژوهش فقط در یک موضوع خاص نیست بلکه در تمامی حوزه‌ها مورد نیاز بوده و تاثیرگذار است و نیرو‌های مسلح نیز می‌توانند در سایه علم و پژوهش پیشرفت‌های خوبی به دست بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار