حجت‌الاسلام صالحی‌نسب عنوان کرد؛

گسترش فرهنگ قرآنی راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گسترش فرهنگ قرآنی را راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: باید مانع از اقدامات دشمنان در نشر انحرافات و گمراهی نسل جوان شویم.
کد خبر: ۳۷۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 11December 2019

دشمن از فضای مجازی برای گمراه کردن جوانان استفاده می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی صالحی‌نسب» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در مراسم اختتامیه سی و نهمین مسابقات قرآنی نزاجا که صبح امروز (چهارشنبه) در مرکز آموزش و پشتیبانی این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز در حوزه فرهنگی بیش از هر عرصه‌ای مورد هجمه دشمنان هستیم؛ لذا باید در این رابطه کار کنیم و مانع از اقدامات دشمنان در نشر انحرافات و گمراهی نسل جوان شویم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز دشمن از فضای مجازی برای گمراه کردن جوانان استفاده می‌کند، گفت: روشنگری و تبیین مسایل از وظایف مسئولان فرهنگی است و ما نیز در این رابطه باید به تکلیف خود عمل کنیم؛ که یکی از این تکالیف، بهره‌گیری از انوار قرآنی است.

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب خاطرنشان کرد: ما در نیروی زمینی بیش از شش هزار نیروی قرآنی داریم که باید از طریق این افراد فرهنگ قرآنی را گسترش دهیم؛ این هم یک راه دیگر برای مقابله با دشمن است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار