نماینده ولی فقیه در مازندران:

روحانیت پرچمداران معنویت و پارسایی در نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران از روحانیت به عنوان پرچمداران معنویت و پارسایی در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: نقش روحانیت در حفظ و استحکام پایه‌های دینی انقلاب اسلامی باید برجسته شود.
کد خبر: ۳۷۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 11December 2019

روحانیت رچمداران معنویت و پارسایی در نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مدیرکل و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اظهار داشت: روحانیت در طول تاریخ همواره سنگربان مستحکم دین و ارزش های اخلاقی در جامعه بوده و پاسداری از مرزهای دینی و اعتقادی جامعه مهمترین مسئولیت آنان است.

وی از روحانیت به عنوان پرچمداران معنویت و پارسایی در نظام اسلامی یاد کرد و افزود: نقش روحانیت در حفظ و استحکام پایه‌های دینی انقلاب اسلامی باید برجسته شود.

امام جمعه مرکز مازندران با اشاره به سابقه دین مداری مردم این استان که با ارشادات و راهنمایی عالمان دینی از سنگرهای اعتقادی در برابر هجمه وسیع دشمنان صیانت کرده‌اند، افزود: وجود ۶ هزار طلبه مازندرانی در حوزه علمیه قم  از برجستگی های دیگر مازندران است که باید به آن افتخار کرد.

آیت الله لایینی با اشاره به تجلیل همیشگی رهبر فرزانه انقلاب از دیانت و وفاداری مردم مومن و انقلابی مازندران گفت: باید برجستگی‌های مازندران شناسایی، تثبیت و تقویت شود و نقش آشکار روحانیت در پیدایش این برجستگی‌ها حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین علی لقمانپور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این دیدار با اشاره به نقش ممتاز روحانیت در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و ادوار مختلف تاریخی گفت:  اولین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پایان امسال در استان قم افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها