گلریز: پرداختن به شهدای هنرمند، فرهنگ ما را تقویت می‌کند

خواننده سرودهای انقلابی، برگزاری مراسم پاسداشت شهدای هنرمند را در فضای فرهنگی امروز جامعه ضروری دانست و گفت: پرداختن به شهدای هنرمند، فرهنگ ما را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۳۷۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ - 11December 2019

گلریز خواننده سرشناس: پرداختن به شهدای هنرمند، فرهنگ ما را تقویت می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمد گلریز اظهار داشت: به طور کلی بزرگداشت برای شهدا کار بسیار پسندیده و خوبی است و برای شهدای هنرمند که به زیور هنر هم آراسته اند اهمیت و ضرورت این کار را دو چندان می‌کند. در اصل زبان هنر و معیار هنری خیلی راحت تراززبان‌های دیگر با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند و هر مطلبی که هنرمندانه و عالمانه ارائه شود، موثر و اثربخش‌تر خواهد بود.

خواننده سرود «خجسته باداین پیروزی» همچنین افزود: کار برای شهدا و نیز خانواده‌های آنان هنوز ادامه باید داشته باشد و ما هنوز هم به شیوه‌های رفتاری و سلوک اخلاقی شهدا در تمامی شئون زندگی مان در سطح جامعه نیازمندیم. امیدوارم که متولیان فرهنگی هنری جامعه مثل سازمان صدا و سیما، حوزه هنری، سپاه و بسیج و همه ارگان‌های فرهنگی و هنری کشور بیش از پیش در این خصوص سرمایه‌گذاری کنند؛ چراکه فرهنگ و هنر امروز ایران به شدت نیازمند الگوبرداری از شیوه و سبک زندگی و رفتار شهداست.

گلریز افزود: مادر شرایطی به سر می‌بریم که جبهه استکبار و غرب با همه توان مادی و معنوی خود سعی در اضمحلال و فروپاشی فرهنگ و هنر چندین هزارساله ما دارد و با همه قوا در این میدان حضور دارند و هزینه می‌کنند. تمام هدفشان نیز اغوای جوانان وطن از طریق هنر پوچ و بی‌محتوای غربی است که هیچ تناسبی با موازین و معیار‌ها و هنجار‌های شرعی و عرفی ما ندارد. این وظیفه خطیر برعهده متولیان فرهنگ و هنر مملکت است که کشور را از این مهلکه هولناک رهایی بخشند و باسرمایه‌گذاری کلان و گسترده در بخش‌های گوناگون هنری و تقویت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات و موانع، فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی خودمان را درمقابل این هجوم خصمانه بیمه کنند.

گلریز اضافه کرد: اکنون همه باور دارند و داریم که در جنگ نابرابر اقتصادی هستیم و می‌بایست همانند زمان جنگ و دفاع مقدس که همه ملت یکدل و یک صدا بخاطر وطن و اسلام متحد شده بودند، دوباره اقتدار ملی خود را به رخ دنیا بکشانیم و از این پیچ سخت تاریخی به سلامت عبور کنیم. با نشستن و نگاه کردن نمی‌شود مقابل هجمه دشمنان ایستاد و برای زنده نگه داشتن نام و یاد و خاطره اسطوره‌هایی مانند همت، باکری، زین‌الدین و باقری، چمران، صیاد شیرازی و هزاران شهید به خون تپیده گمنام وطن بنا به فرمایش دقیق مقام معظم رهبری می‌بایست برنامه داشت و مقتدرانه عمل کرد.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار