حجت‌الاسلام رضایی:

وظیفه سپاه روشنگری برای انتخاب اصلح است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: سپاه باید مطابق آیین‌نامه‌ی باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی عمل کرده و به وظیفه روشنگری و بیان ویژگی‌های کاندیدا‌های اصلح از دیدگاه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بپردازد.
کد خبر: ۳۷۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ - 11December 2019

وظیفه سپاه روشنگری برای انتخاب اصلح است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام مهدی رضایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس، امروز در جمع کارکنان رسمی اظهار داشت: با توجه به اینکه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است، کاندیداها سعی خواهند کرد از هر برنامه ای جهت تبلیغات استفاده کنند.

وی افزود: مجوعه سپاه پاسداران به ویژه کارکنان باید هوشیاری خود را حفظ کرده و از تبلیغات بر له یا علیه نامزدها در زمان انتخابات پرهیز کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس ادامه داد: سپاه باید مطابق آیین نامه‌ی بایدها و نبایدهای انتخاباتی عمل کرده و به وظیفه روشنگری و بیان ویژگی‌های کاندیداهای اصلح از دیدگاه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بپردازد تا نمایندگانی در تراز انقلاب راهی مجلس شوند.

وی عنوان کرد: وظیفه پاسداران و پرچمداران انقلاب سنگین است و همیشه در معرض اتهام هستیم و باید در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات که اعتبار نظام وابسته به آن است تلاش بیشتری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار