سردار کارگر در دیدار با استاندار خراسان رضوی:

مراکز فرهنگی، پاتوق رزمندگان دفاع مقدس و جوانان/ دفاع مقدس نباید محدود به مرزبندی­‌های سیاسی شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس گفت: شأن دفاع مقدس بالاتر از این است که بخواهیم با مرزبندی­‌های سیاسی آن را محدود کنیم؛ بر‌همین اساس بزرگ‌ترین خیانت در قبال دفاع مقدس محدود کردن این حماسه عظیم بر اساس سلائق سیاسی است.
کد خبر: ۳۷۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ - 11December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس امروز (چهارشنبه) با «علیرضا رزم­‌حسینی» استاندار خراسان رضوی دیدار کرد.

سردار کارگر در این دیدار با اشاره به اینکه در دفاع مقدس اقشار مختلف مردم نقش داشتند، اظهار داشت: شأن دفاع مقدس بالاتر از این است که بخواهیم با مرزبندی­‌های سیاسی آن را محدود کنیم؛ بر‌همین اساس بزرگ‌ترین خیانت در قبال دفاع مقدس محدود کردن این حماسه عظیم بر اساس سلائق سیاسی است.

وی دفاع مقدس را کلید وحدت و حل مشکلات کشور دانست و افزود: عموم مردم از اقوام مختلف گرفته تا مذاهب مختلف در دفاع از ایران اسلامی نقش‌آفرینی کردند؛ بر‌همین اساس امروز که موضوع حفظ آثار و  نشر ارزش­‌های دفاع مقدس مطرح است، باید تمامی اقشار جامعه در این افتخار ایفای نقش کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس در ادامه به حمایت دولت از احداث مراکز فرهنگی دفاع مقدس در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: دولت در حد توان برای احداث و حمایت از این مراکز به میدان آمده است، استاندارن و شهرداران نیز در همه استان­‌ها علی­‌رغم کمبود اعتبارات از احداث مراکز فرهنگی دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مراکز فرهنگی دفاع مقدس می‌­تواند پاتوق رزمندگان دفاع مقدس و جوانان باشد تا با برقراری ارتباط با یکدیگر به سؤالات و شبهات احتمالی پاسخ داده شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت­‌ مسئولان استان خراسان رضوی در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس، بر تداوم پشتیبانی‌­های استانی در خصوص تکمیل این مرکز و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و نیز احصا نقش خراسان در دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: در این راستا، احیای موزه استکبارستیزی در طبس نیز ضروری است و برای حفظ هویت این موزه ملی نیازمند حمایت مسئولان استان­‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد هستیم.  

سردار کارگر در پایان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور کشور را متعلق به وجود مبارک حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) دانست و خاطرنشان کرد: اگر در اداره‌ی امور به آن حضرت متوسل شویم و همچون دوران دفاع مقدس پیگیر انجام درست مأموریت‌­ها باشیم بدون تردید موفقیت از آن ما خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها