مراسم پاسداشت حماسه 9 دی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «سید جواد خاضع» از برگزاری مراسم پاسداشت حماسه 9 دی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ - 11December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید جواد خاضع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست ستاد پاسداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: در فتنه 88 به ارکان نظام و حاکمیت دینی حمله شد و هدفشان این بود که اعتماد مردم به نظام را سلب کنند و مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

خاضع با بیان اینکه این فتنه خسارت‌های زیادی به کشور وارد کرد، افزود: ما از ابتدای انقلاب اسلامی تحریم بودیم اما بعد از فتنه دشمن شدیدترین تحریم‌ها را اعمال کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم جمع شد، گفت: پس از آن نیز فتنه 96 و فتنه آبان 98 را داشتیم که باز هم با حضور مردم جمع شد اما به‌طور قطع دشمنان دنبال فرصت برای آشوب در کشور و راه‌اندازی فتنه‌های جدید هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از هم‌اکنون تا روز 9 دی باید چرایی فتنه 88 تبیین شود و به دنبال بحث بصیرت‌افزایی باشیم زیرا هر چه قدرت تحلیل مردم افزایش یابد توطئه‌های دشمنان کمتر می‌شود.

خاضع شاخصه پیروان حقیقی امام عصر(عج) را تبعیت کامل از ولی‌فقیه دانست و از همه دستگاه‌ها و نهادها خواست در بحث بصیرت‌افزایی تلاش کنند.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت روز 9 دی در سراسر استان خبر داد و گفت: برای روزهای قبل از آن نیز چندین برنامه شامل برپایی نمایشگاه‌ها، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری همایش‌هایی با موضوع بصیرت در دانشگاه‌های استان، برگزاری برنامه‌های بصیرت‌افزیی در مساجد، تشکیل حلقه‌های صالحین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین فتنه 88 پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این راستا پنج کمیته شامل کمیته فضای مجازی، کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، کمیته دانشجویی، کمیته تشکل‌های مردمی و کمیته مراسم پیش‌بینی شده که این کمیته‌ها برنامه‌های پاسداشت حماسه 9 دی را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها