پارلمان رژیم صهیونیستی منحل شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انحلال کنست (پارلمان) این رژیم خبر دادند.
کد خبر: ۳۷۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ - 12December 2019

کنست رژیم صهیونیستی منحل شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه خبری المیادین بامداد پنجشنبه به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انحلال کنست (پارلمان) این رژیم خبر دادند.

براساس این گزارش، کنست رژیم صهیونیستی انحلال خود را اعلام کرد و برگزاری سومین انتخابات در طول یک سال گذشته را خواستار شد.

این اقدام پس از آن انجام شد که «بنی گانتز» رییس حزب آبی- سفید نیز نتوانست همانند «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود کابینه رژیم صهیونیستی را در مهلت 28 روزه تشکیل دهد و رئیس این رژیم انتخاب فرد مورد نظر را به کنست واگذار کرد.

درحال حاضر بحران شدیدی در عرصه سیاسی در محافل سیاسی رژیم صهیونیستی در جریان است بطوریکه این رژیم مجبور به اتخاذ تصمیم برگزاری سومین انتخابات در طول کمتر از یک سال شده است.

«بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی‌ و سفید رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که از آنجایی‌که نتانیاهو تمایل داشت با در اختیار گرفتن اکثریت پارلمان بعدی، مصونیت از محکومیت قضایی را برای خود به دست بیاورد، اسرائیل را به سومین انتخابات در عرض یک سال کشاند.

رئیس ائتلاف آبی‌ و سفید رژیم صهیونیستی گفت: ما باید با آن مخالفت کنیم؛ هیچ مجالی برای مصونیت وجود ندارد و قانون مصونیت در اسرائیل باید به‌روز رسانی شده و در زمینه‌ای که نیاز آن است، استفاده شود.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار