مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

خانواده شهدای جاویدالاثر نسبت به ارائه نمونه خون تشخیص هویت اقدام کنند

امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» گفت: خانواده معظم شهدای جاویدالاثر که تاکنون نسبت به نمونه‌گیری خون برای آزمایش تشخیص هویت (DNA) اقدام نکرده اند در اسرع وقت اقدام نمایند.
کد خبر: ۳۷۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ - 12December 2019

امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه جلسه هماهنگی امور شهدای گمنام و جاویدالاثر استان قزوین که با حضور مسئول اطلاعات عملیات کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: مفتخریم میزبان 72 شهید گمنام در 32 نقطه از استان قزوین باشیم که یادمان بیش از 80 درصد این نقاط احداث و مابقی در دست احداث است.

وی افزود: کمیته جستجوی مفقودین در تلاشی شبانه روزی در داخل و خارج از کشور سعی می کند هر چه زودتر پیکر های مطهر شهدا را تفحص و به آغوش خانواده هایشان برگرداند و وظیفه ما اینست که در این مسیر انها را یاری کنیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین ابراز کرد: از کلیه خانواده معظم شهدای جاویدالاثر که تاکنون نمونه خون برای آزمایش تشخیص هویت شهدا (DNA) نداده اند درخواست می شود در اسرع وقت جهت نمونه گیری به واحد ایثارگران نیروهای مسلح مراجعه کنند.

پیری با اشاره به تلاش برای تسریع در روند تفحص شهدا در مناطق عملیاتی تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس که از محدوده دقیق شهادت همرزمان خود در دفاع مقدس مطلع هستند و تاکنون به واحد های اطلاعات عملیات نیروهای مسلح اطلاع نداده اند تقاضا می شود نسبت به آن اقدام نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به لطف خداوند در آینده نزدیک سمیناری متشکل از نیروهای مسلح استان در خصوص بررسی نقش نیروها و یگان های رزمی استان در دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار