اتمام پروژه ساخت یادمان شهدای گمنام در استان سیستان و بلوچستان

مسئول امور یادمانهای شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان از اتمام ساخت یادمان شهدای گمنام در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ - 12December 2019

اتمام پروژه ساخت یادمان شهدای گمنام در استان سیستان و بلوچستانسرهنگ‌دوم پاسدار «مهدی باقری» مسئول امور یادمانهای شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: شهیدان راه مبارزه با استکبارستیزی و ایثار و از خودگذشتگی را به ما نشان می‌دهند به همین جهت باید شان و منزلت آنها گرامی داشته شود.

وی گفت: کار ساخت یادمان شهدای گمنام در 7 منطقه از استان سیستان و بلوچستان در مرحله پایانی قرار دارد که امروز حضور ما در کنار بنای شهدای گمنام نشانی از زنده بودن یاد و خاطره رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در خاطره هاست.

این مسئول بیان داشت: اعتبارات یادمان شهدای گمنام در زهک و قصرقند با همکاری بنیاد علوی و اداره کل حفظ آثار این استان تامین و برای ساخت 5 یادمان دیگر از اعتبارات استانی توسط استاندار تامین بودجه شده است.

این مسول ادامه داد: یادمانهای شهدای گمنام زهک، شهرک جهاد زاهدان، نصرت آباد به اتمام رسیده و یادمان شهدای گمنام شهرک علی اکبر در سیستان، قصرقند، دلگان و هیرمند در حال ساخت می باشد که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار