هنرمند تازه‌مسلمان آرژانتینی:

اگر شهدا نبودند در آمریکای لاتین و آرژانتین یک مسجد هم نبود/ از ته دل از شهدا سپاسگزارم

«آگوستین زوالیوس» گفت: اگر شهدا نبودند ما در آمریکای لاتین مخصوصاً آرژانتین یک مسجد هم نداشتیم، به خاطر شهداست که اسلام را شناختیم و یک هدف واقعی و درست در زندگی پیدا کردیم.
کد خبر: ۳۷۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ - 12December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، «آگوستین زوالیوس» هنرمند آرژانتینی تازه‌مسلمانی است که با توجه به وجود موج منفی در زادگاه خود و مخالفت خانواده‌اش، دین اسلام را برگزیده است.

مشرف شدن به دین اسلام موجب دگرگونی‌های بسیاری برای وی و خانواده‌اش بود. تغییر نام خود به «خلیل» به‌جای «آگوستین» و نام‌گذاری فرزندش به نام «امیرعلی»، از نشانه‌های اولیه این دگرگونی است.

ایرانی ها باید افتخار کنند که میتوانند خانواده تشکیل بدهند

این هنرمند آرژانتینی که با تشرف به دین مبین اسلام برگ جدیدی از زندگی خود را رقم زد، سکونت در «قم» را به «بوئنوس‌آیرس» ترجیح داد.

«آگوستین زوالیوس» پیش از انتخاب دین اسلام در رشته مجسمه‌سازی تحصیل ‌می‌کرد، اما بعد از مسلمان شدن رشته فقه و اصول را برای تحصیل برگزید.

«زوالیوس» در سفر به استان مرکزی در شهر اراک در همایش «حس پروانگی» که با محوریت متحولین راهیان نور استان مرکزی با حضور دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه «عفاف» در سالن همایش‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، با اشاره به این‌که شهدا در قلب و ذهن ما برای همیشه جای دارند، گفت: اگر شهدا نبودند ما در آمریکای لاتین مخصوصاً آرژانتین یک مسجد هم نداشتیم، به خاطر شهداست که اسلام را شناختیم و یک هدف واقعی و درست در زندگی پیدا کردیم.

وی ادامه داد: وقتی به چهره فرزند خود نگاه می‌کنم، همیشه با خود می‌گویم که اگر شهدا نبودند، فرزند من هم نبود، به این خاطر از ته دل از شهدا سپاسگزارم.

وی گفت: نوجوانان معمولا دغدغه‌ها و سوالاتی با موضوع دین، خانواده، زندگی، سیاست و ... از ما دارند و ما همیشه احساس وظیفه می‌کنیم تا به جوانان و مردم در مورد سوالاتشان و داستان تغییرمان جواب بدهیم.

هنرمند تازه مسلمان شده آرژانتینی با اشاره به این که ایرانی ها باید افتخار کنند که می‌توانند خانواده داشته باشند و بچه‌دار بشوند و به اینده فکر کنند گفت: ما دوست داریم مردم ایران قدر خودشان و کشورشان را بدانند، ایرانی ها باید به خاطر اینکه در این کشور زندگی میکنند به خود افتخار کنند چرا که در این کشور هنوز معنویت هست، امنیت هست و انسان می‌تواند در آن اتصال واقعی با اهل بیت داشته باشد.

وی گفت: هر کشوری مشکلات خودش را دارد اما راه حل مشلات به دست خود مردم است کشور های بیگانه نمی‌توانند مشکلی را حل کنند، چون ایران کشوری مستقل است پس می‌تواند با روحیه و متکی به مردم مشکلات را حل کنند.

«آگوستین زوالیوس» تصریح کرد: ایرانی‌ها باید استقلال‌شان را حفظ کنند و انشالله آینده حتما از آن شیعیان است در این چهل سال، برکات انقلاب اسلامی برای خیلی از مردم روشن شده است و به مرور زمان روشن تر هم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها