یادواره 65 شهید بخش چاروسا برگزار شد

یادواره 65 شهید بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ - 12December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، یادواره ۶۵ شهید بخش چاروسا عصر امروز با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران، مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مصلی شهر قلعه‌رئیسی برگزار شد.

حجت‌الاسلام «اسماعیل صلواتی» امام جمعه قلعه‌رئیسی در این یادواره با بیان اینکه شهدا به مقام فوز عظیم شفاعت و مقام عند ربهم یرزقون رسیدند و نزد خدا عزیز هستند، اظهار داشت: شهدا ولایت‌باور، ولایت‌محور و ولایت‌پذیر بودند.

وی افزود: شهیدان برای حاکمیت دین خدا در سراسر عالم هستی و برای دفاع از ولایت، قرآن، عترت و حمایت از نظام و انقلاب  اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه مردم این منطقه دلداده انقلاب اسلامی و امام و نظام‌ هستند اما متاسفانه این منطقه محروم است، عنوان کرد: مردم برای سوخت منازل از نفت و درختان استفاده می‌کردند اما به برکت نطام و رهبری و دست‌اندرکاران هم اکنون از نعمت گاز برخوردار شدند.

صلواتی ابراز کرد: ۵۰ درصد جمعیت بخش چاروسا زیر پوشش نهادهای حمایتی هستند، جوانان بیکارند و محرومیت‌ها بسیار است اما به برکت انقلاب می‌شود رنگ فقر را از منطقه زدود.

وی بیان کرد: مردم انتظار دارند قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با بسط دادن خدمات برای محرومیت‌زدایی چاره‌اندیشی کند.

صلواتی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خواست همه منطقه را تحت پوشش قرارگاه قرار دهند و در توانمندسازی روستاها بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار