فرمانده قرارگاه منطقه‌ای «مدینه منوره» نیروی زمینی سپاه:

غرب و آمریکا در ضعیف‌ترین شرایط خود هستند

سردار «حمید سرخیلی» با بیان اینکه باید در مواجهه با دشمنان از شهدا الگو بگیریم، گفت: غرب و آمریکا در ضعیف‌ترین شرایط خود هستند و این درحالی است که انقلاب اسلامی رو به جلو در حال حرکت است.
کد خبر: ۳۷۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ - 13December 2019

اگر امروز اراده کنیم، جلوی صادرات ۷۰ درصد نفت جهان را می‌گیریمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حمید سرخیلی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای «مدینه منوره» نیروی زمینی سپاه، شب گذشته (پنج‌شنبه) در بیست و سومین یادواره سرداران و ۱۳۰ شهید شهرستان «انار»، با بیان اینکه در ۲۰۰ سال گذشته ۹۰۰ کیلومتر مربع از خاک کشور ما جدا شد، اظهار داشت: در دوره حکومت پهلوی، «بحرین» که یک منطقه فوق‌العاده استراتژیک بود از ایران جدا شد و به ازای آن هیچ چیز دریافت نکردیم.

وی با اشاره به سالگرد تصویب قطعنامه ۵۹۸، اظهار داشت: این قرارداد به نفع ما نوشته نشد و به درستی هم اجرا نشد؛ لذا تاریخ ۲۰۰ سال گذشته ایران، نشان از پذیرش قراردادهای ناشایست و ذلت‌بار داشت.

سردار سرخیلی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی ۳۴ کشور به صورت مستقیم از صدام حمایت می‌کردند و در چنین شرایطی بود که رزمندگان ما دفاع کردند و پیروز شدند، بیان کرد: امروز ببینید نقشه مجازی ایران کجاست؟ امروز دامنه نفوذ ایران تا مرزهای سرزمین‌های اشغالی فلسطین گسترش یافته است که این امر توسط ملت بصیر ایران محقق شد؛ لذا هر جا با ملت باشیم، پیروز هستیم.

وی اظهار داشت: در توطئه اخیر در داخل کشور، همزمان با اتفاقات لبنان و عراق، در ایران نیز همین نقشه را قصد داشتند، پیاده کنند؛ اما رهبری مسائل را به خوبی رصد کردند و مردم ما هم با بصیرت در صحنه حاضر شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، با اشاره به اینکه کشور به سرعت به سوی فناوری هسته‌ای حرکت می‌کرد، اضافه کرد: عده‌ای امید مردم را ناامید کردند و با مذاکره کردن هم به نتیجه مطلوب نرسیدیم؛ لذا می‌بینیم که خود مسئولان ما هم اعتراف دارند که در امر مذاکره به نتیجه نرسیدیم و باید در مواجهه با دشمنان از شهدا الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه ما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم، تصریح کرد: برخی‌ها ۱۰ سال پیش مخالف بحث سهمیه‌بندی سوخت بودند؛ اما امروز برخلاف آن عمل کردند.

سردار سرخیلی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های کشور بسیار بالاست، عنوان کرد: توطئه‌های اخیر در کشور را می‌خواستند در ایام انتخابات پیاده کنند؛ اما امروز اجرا و جلوی یک فتنه بزرگ در ایام انتخابات گرفته شد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ نظام ادامه داد: غرب و آمریکا در ضعیف‌ترین شرایط خود هستند و این درحالی است که انقلاب اسلامی رو به جلو در حال حرکت است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار