رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران خبر داد؛

برگزاری همایش تجلیل از نخبگان مازندران در بهمن سال جاری

«یوسفعلی جوانی قادیکلایی» اخلاق‌گرایی را در نخبه‌پروری موثر دانست و با اشاره به ضرورت تجلیل از نخبگان، از برگزاری بزرگ‌ترین همایش تجلیل از نخبگان استان در بهمن سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 13December 2019

برگزاری بزرگترین همایش تجلیل از نخبگان مازندران در بهمن ماه سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «یوسفعلی جوانی قادیکلایی» رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران، امروز (جمعه) در دیدار با آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: برای رشد کشور نیاز است که در مجمع عالی کشور از نخبگان در همه زمینه‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه استان مازندران در مجمع نخبگان دارای هفت عضو و 9 شعبه و 40 کمیته است، گفت: نگاه مجمع به کلیه استعدادهای صنفی و دانشجویی بوده و برای رشد باید به تمام زمینه‌ها نگاه کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در مازندران استعداد نخبگی دو برابر میانگین نخبگی کشور است، افزود: نخبگان در بخش‌های مختلف باید به اندازه سهم خود ایفاکننده نقش موثر در کشور باشند.

وی اخلاق‌گرایی را در نخبه‌پروری موثر دانست و با اشاره به ضرورت تجلیل از نخبگان، از برگزاری بزرگ‌ترین همایش تجلیل از نخبگان استان در بهمن سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار