توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت؛

دستگیری اعضای شبکه سلطنت‌طلبان در حال طراحی موج دوم اغتشاشات

چهار نفر از اعضای شبکه فعال سلطنت‌طلب استان و اعضای شبکه مبارز وطن اصفهان، با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۷۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ - 13December 2019

دستگیری اعضای شبکه سلطنت‌طلبان در حال طراحی موج دوم اغتشاشاتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، روز گذشته با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، چهار نفر از اعضای شبکه فعال سلطنت‌طلب استان و اعضای شبکه مبارز وطن اصفهان دستگیر شدند.

این افراد روز گذشته حین برگزاری جلسه با موضوع موج دوم اغتشاشات در منزل یکی از اعضا حضور داشتند که با حضور به موقع مأموران، این طرح ناکام مانده و همه افراد در محل دستگیر شدند.

همچنین در بازرسی از منزل مذکور تعدادی شب‌نامه، پرچم شیر و خورشید، ابزار شعارنویسی و شیشه‌های بمب‌های آتش‌زا کشف شد.

خاطرنشان می‌شود، پیش از این نیز توسط نهادهای امنیتی و انتظامی تعدادی از اشراری که قصد سوءاستفاده از اعتراضات و مطالبات مردمی روز شنبه 25 آبان اصفهان را داشتند، بازداشت شده بودند؛ این اشرار که به صورت سازمان‌یافته در مسیر سلب آرامش و امنیت عمومی تلاش می‌کردند، پس از دستگیری تاکنون به ارتباط با سرویس‌های جاسوسی و بیگانه اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار