شهید «مسعود امیدیان دهنو»: در خط امام باشید و از انقلاب پاسداری کنید

شهید «مسعود امیدیان دهنو» درفرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: پدر بزرگوار و مادر مهربانم! شما را به خون پاک امام حسین (ع) و به حق آن امام مظلوم قسم می‌دهم که برای من نگران نباشید و مرا حلال کنید. در خط امام باشید و از انقلاب پاسداری کنید.
کد خبر: ۳۷۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ - 13December 2019

کسانی که در راه خدا شهید شده اند، زنده اند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «مسعود امیدیان دهنو» فرزند احمد، سال ۱۳۴۹ در یک خانواده مذهبی در روستای «سراب داوود خاوه» از توابع شهرستان «نورآباد» چشم به جهان گشود. وی دوران تحصیل خود را تا مقطع راهنمایی ادامه داد و سپس راهی حوزه علمیه شد و مدت سه سال در حوزه علمیه «شهید علم‌الهدی» تحصیل کرد.

همزمان با آغاز جنگ تحمیلی و حمله‌ی اجانب استکبار، در تاریخ ۲۷ شهریور سال ۱۳۶۶ مانند سایر مردان، پای در میدان جهاد نهاد و سرانجام پس از دو ماه تلاش و فداکاری مخلصانه در منطقه عملیاتی کردستان، در ۱۳۶۶/۰۸/۳۰ به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت در راه خدا بود، نائل آمد.

طلبه شهید «مسعود امیدیان دهنو» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است:

نپندارید کسانی که در راه خدا شهید شده‌اند، مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در لطف خداوند، صاحب نعمت می‌باشند و به فضل و رحمتی که از جانب خداوند نصیب‌شان گردیده، شادمان هستند.

پدر بزرگوار و مادر مهربانم! شما را به خون پاک امام حسین (ع) و به حق آن امام مظلوم قسم می‌دهم که برای من نگران نباشید و مرا حلال کنید. در خط امام باشید و از انقلاب پاسداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها