امام جمعه برازجان:

مهمترین اهداف دشمنان از ایجاد آشوب‌ها انتقام‌گیری از جبهه مقاومت بود

حجت‌الاسلام «حسن مصلح» گفت: مهمترین اهداف دشمنان از ایجاد آشوب‌ها اخیر در ایران جبران شکست‌های متعدد آمریکا در منطقه، انتقام‌گیری از جبهه مقاومت، ایجاد امید در ارتجاع عرب منطقه بویژه عربستان است.
کد خبر: ۳۷۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ - 13December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه برازجان در خطبه این هفته اظهار داشت: مهمترین اهداف دشمنان از ایجاد آشوب‌ها اخیر در ایران جبران شکست‌های متعدد آمریکا در منطقه، انتقام‌گیری از جبهه مقاومت، ایجاد امید در ارتجاع عرب منطقه بویژه عربستان، به نتیجه رساندن تحریم‌های حداکثری علیه ایران‌ ،کاهش فشار علیه رژیم صهیونیستی، ایجاد امید در جریان های ضد انقلاب اسلامی و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی که مردم باید در مقابل این دسیسه های آمریکا و عوامل داخلی آنها هوشیار باشند.

وی گفت: معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقوا و پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی، تدین همراه با تخصص، شناخت مسایل سیاسی، آشنایی با مسائل ایران و جهان، اعتقاد به مبانی انقلاب و خط امام و رهبری، شجاعت در احقاق حقوق مردم، سوابق مثبت شخصی و خانوادگی، ساده زیستی  و مردمی بودن، وابسته نبودن به صاحبان ثروت و قدرت از وظایف مهم یک نماینده مجلس است.

امام جمعه برازجان از مسئولان شهرستان دشتستان خواست و ناکید کرد: تا برای تکمیل پروژه‌های نمیه کاره اقدام لازم را انجام دهند.

وی افزود: هم‌اکنون شماری از پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان  نیمه تمام رها شده‌است و بودجه‌ای برای تکمیل آنها تخصیص نیافته‌است که از فرماندار دشتستان و استاندار بوشهر درخواست می‌شود نسبت به تامین و تخصیص اعتبار مورد نیازو فعال کردن این پروژه ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار