نورالله‌زاده:

تقویت سرمایه‌گذاری‌های خرد مردم باعث کارآفرینی می‌شود

مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: تأمین منابع مالی خرد با استفاده از صندوق‌های قرض‌الحسنه، باعث می‌شود که فعالیت‌های اقتصادی خُرد مردم تقویت شود و بتوانند فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد کنند.
کد خبر: ۳۷۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ - 14December 2019

تقویت سرمایه‌گذاری‌های خرد مردم باعث کارآفرینی می‌شودعباس جهانتاب/ به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «اصغر نورالله‌زاده» مدیر صندوق کارآفرینی امید صبح امروز (شنبه) در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان بسیج سازندگی که در محل این سازمان انجام شد، اظهار داشت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، پنج سال پیش توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شد که برای نهادینه‌سازی آن نیازمند نهادسازی هستیم؛ بر این اساس اگر خیلی از سرمایه‌گذاری‌ها توسط مردم در بخش‌های مختلف صورت گیرد، شاهد کاهش خسارات ناشی از تحریم‌ها به جامعه خواهیم بود.

وی گفت: یکی از کار‌های خوبی که در کشور برای رفع نیازمندی‌های مالی مردم صورت می‌گیرد، تأمین منابع مالی خرد با استفاده از صندوق‌های قرض‌الحسنه است؛ زیرا این موضوع باعث می‌شود که فعالیت‌های اقتصادی خُرد مردم تقویت شود و بتوانند فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد کنند.

نورالله‌زاده افزود: بر این اساس، بدون اینکه تصدی‌گری کنیم، برای توانمندسازی و شبکه‌سازی مردم در مناطق محروم تلاش می‌کنیم؛ به‌عنوان مثال، یکی از کار‌هایی که در همین راستا با همکاری بسیج مهندسین صنعتی انجام می‌دهیم، طرح «جهاد روشنایی» است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: ما در این طرح، بسیج را در احداث نیروگاه‌های خورشیدی برای منازل مردم در مناطق محروم که تحت پوشش کمیته امداد هستند، یاری می‌کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار