ما قوی هستیم- ۴۵/

برگزاری جلسه هم‌اندیشی هدایت کاروان‌های راهیان نور در دزفول

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج به همراه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول بازدید و در جلسه هم‌اندیشی هدایت کاروان‌های راهیان نور شرکت کردند.
کد خبر: ۳۷۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ - 14December 2019

جلسه هم اندیشی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج به همراه سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور امروز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول بازدید کردند.

پس از این بازدید، سردار «محمد علیپور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در جلسه هم‌اندیشی هدایت کاروان‌های راهیان نور،  گزارشی از چگونگی تکمیل فاز اول مرکز فرهنگی و ادامه روند ساخت فازهای بعدی این موزه ارائه دادند و خواستار تسهیل بیشتر در بازدید کاروان های راهیان نور سراسر کشور از این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شدند.

در این بازدید فرماندار و شهردار دزفول به همراه جمعی از مسئولان محلی سردار سلیمانی و سردار ادیبی را همراهی کردند و اعلام آمادگی کردند که در جهت تقویت این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار برند تا زمینه میزبانی هرچه بیشتر و بهتر از زائران راهیان نور در این شهرستان مقاوم فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار