فرماندار دشتی:

قدرت امروز ایران در عرصه داخلی و جهانی به واسطه جانفشانی شهداست

«عبدالله نادری» با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی هستند، گفت: این قدرت امروز در عرصه داخلی و جهانی به واسطه جانفشانی شهداست.
کد خبر: ۳۷۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ - 14December 2019

قدرت امروز در عرصه داخلی و جهانی به واسطه جانفشانی شهدا است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالله نادری» فرماندار شهرستان دشتی امروز در مراسم یادواره شهید فرهنگی و ۱۳ شهید دانش‌آموز بخش کاکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا برای اعتلای کشور و پایداری جمهوری اسلامی ایران جان خود را نثار کردند.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی هستند، گفت: این قدرت امروز در عرصه داخلی و جهانی به واسطه جانفشانی شهدا است.

نادری با بیان اینکه یادواره شهدا برای زنده نگه داشتن یاد شهداست، ادامه داد: شهدا با خدا معامله کردند و همیشه در بین ما حاضر هستند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کردند، گفت: دانش آموزان آن روز به فرمان امام خمینی مدرسه علم و دانش را رها کردند و وارد مدرسه شهادت شدند.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه دانش آموزان شهید، امروز آموزگاران ما هستند ما باید از آنها درس بگیریم خاطرنشان کرد: وظیفه امروز دانش آموزان در قبال شهدای دانش آموز حفظ و یاد نام آنها است.

نادری اضافه کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی فشار‌های زیادی در حوزه اقتصادی و فرهنگی علیه کشور آغاز کردند و در اتفاقات اخیر تبلیغات گسترده در کشور به راه انداختند که می‌طلبد جوانان ما تحت تاثیر افکار بیگانه قرار نگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار