روزشمار دفاع مقدس (23 آذر 1360)

برگزاری مراسم تشییع پیکر پاسدار شهید «محمدرضا ناطقی» در کرمان

مراسم تشییع پیکر پاسدار شهید «محمدرضا ناطقی» از مقابل خانه پاسداران در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 14December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در تاریخ 23 آذر سال 1360 استان کرمان شاهد رویدادهایی در حوزه دفاع مقدس بوده که به بخشی از آن اشاره می‎شود:

بازدید استاندار کرمان از مجروحین جبهه بستان در درمانگاه شهید باهنر 

شب گذشته استاندار کرمان ضمن حضور در درمانگاه شهید باهنر از مجروحین نبرد فتح بستان عیادت کرد و با مجروحین عملیات طریق‌القدس به گفت‌وگو پرداخت.

مجلس یادبود شهید «هوشنگ امیر شکاری»

به منظور گرامیداشت خاطره شهید سرگرد «هوشنگ امیر شکاری» که در نبرد با مزدوران بعث عراق و در جریان فتح بستان به دیدار خدا شتافته است، از طرف خانواده شهید پرسنل مرکز آموزش 05 کرمان و کارکنان شرکت سهامی آب منطقه‌ای کرمان مجلس یادبودی از ساعت 2:00 بعداز ظهر دوشنبه در مسجد جانبازان اسلام برگزار می‌شود، از همشهریان مومن و مبارز دعوت شده است با شرکت در این مجلس یاد آن شهید و سایر شهدای اسلام را گرامی دارند.

برگزاری تشییع پیکر پاسدار شهید «محمدرضا ناطقی» در کرمان                                                     

به مناسبت شهادت «محمدرضا ناطقی»، از سوی کمیته انقلاب اسلامی کرمان این اطلاعیه انتشار یافت. بار دیگر فرزندی از تبار حسین دعوت حق را لبیک گفت و مشتاقانه به دیدار شهادت رفت. برادر همرزم‌مان شهید «محمد رضا ناطقی» از پاسداران کمیته مرکزی انقلاب اسلامی کرمان که عاشقانه به جبهه نبرد علیه باطل شتافته بود، معشوق خود را دیدار کرد.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این فرزند راستین اسلام به امام زمان (عج) و امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور کرمان، مراسم تشییع پیکر این شهید، امروز ساعت 5:00 بعدازظهر از مقابل خانه پاسداران شروع می شود. از مردم شهیدپرور کرمان دعوت می‌شود که با شرکت یکپارچه خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مدعیان شرق و غرب بکوبند و همچنین هفتمین روز شهادت 30 تن از برادران رزمنده شهرمان که در عملیات طریق القدس به لقاءالله پیوستند، در گلزار شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار