برگزاری جلسه «معاونین آموزشی دانشگاه‌های استان خراسان شمالی» + تصاویر

جلسه هم اندیشی «معاونین آموزشی دانشگاه‌های استان خراسان شمالی» در خصوص کیفیت بخشی به دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 14December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه هم اندیشی «معاونین آموزشی دانشگاه‌های استان خراسان شمالی» در خصوص کیفیت بخشی به دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس امروز با حضور سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و حجت الاسلام والمسلمین «احمد پرهیزگار» مسئول آموزش اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و معاونین آموزشی دانشگاه‌ها برگزار شد.

در این جلسه امیری در خصوص اهمیت درس دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان توضیحاتی ارائه کرد و سپس در ادامه معاونین آموزشی دانشگاه‌ها با توجه به اهمیت درس دفاع مقدس درخواست کردند این درس از حالت اختیاری به درس عمومی اجباری تبدیل شود.

از جمله پیشنهاداتی که معاونین آموزشی دانشگاه‌ها ارائه کردند این بود که اساتید از کتاب‌های خاطرات شهدا، رزمندگان و همچنین از کلیپ‌های واقعی دفاع مقدس جهت ترغیب دانشجویان استفاده کنند و از جانبازان و رزمندگان برای تنوع بخشی و استقبال بهتر دانشجویان در کلاس درس دفاع مقدس برای حضور در کلاس دعوت شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد کارگاه توانمندسازی اساتید درس دفاع مقدس برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها