مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور:

عزت ایران اسلامی به برکت وجود شهداست

مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: عزت ایران اسلامی و ایستادگی و مقاومت با غرور در برابر دشمنان به برکت ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان است.
کد خبر: ۳۷۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 14December 2019

عزت ایران اسلامی به برکت وجود شهدا و ایثارگران است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «قاسم علی‌اکبری» امروز در همایش بررسی مشکلات امور ایثارگران استان که در سالن شرکت مخابرات استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: عزت ایران اسلامی و ایستادگی و مقاومت با غرور در برابر دشمنان به برکت ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان است.

وی افزود: در طول بیش از چهار دهه از انقلاب و بیش از سه دهه از جنگ تحمیلی سعی بر این شده که کلیه دستگاه‌های کشور برای جامعه ایثارگران، خدمات‌رسان و یاری‌کننده باشند که با تلاش مسئولان باید کیفیت این خدمات نیز ارتقاء یابد.

مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: در سال ۹۵ قوانینی برای ایثارگران تصویب و ۱۸ سیاست مشخص شد؛ اقداماتی همچون صدور کارت شناسایی برای رزمندگان که دستور عملیاتی‌شدن این موضوع هفته گذشته صادر شد.

وی تصریح کرد: در کلیه استخدام‌های دولتی ۳۰ درصد استخدامی‌ها به جامعه ایثارگران، رزمندگان و خانواده‌های آنان اختصاص می‌یابد و اجرای این قانون به‌شرط قبولی افراد در آزمون استخدامی است.

علی‌اکبری بیان داشت: طبق قانون، دولت موکلف است تا پایان برنامه ششم توسعه تمام فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی استخدام شوند و به‌شکل جدی پیگیر اجرای آن هستیم.

وی متذکر شد: فرزندان شهدا و جانبازانی که در دستگاه‌های اجرایی در حال خدمت هستند با رده‌های استخدامی مختلفی همچون پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی تبدیل وضیعت می‌شوند که از سوی دیوان اداری رای صادر شده و برای رفع مشکلات تبدیل وضیعت فرزندان شهدا و جانبازان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار