مدیر اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش عملی درس آمادگی دفاعی برای 5 هزار دانش‌آموز اصفهانی

مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اصفهان گفت: دوره آموزش عملی درس آمادگی دفاعی برای 5 هزار دانش‌آموز پسر دوره متوسطه دوم در مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ - 14December 2019

موزه دفاع مقدس اصفهان میزبان5000دانش آموز پسر«سید آرش میریان» مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان اظهار داشت: با همکاری بسیج دانش آموزی ناحیه امام صادق(ع) و آموزش و پرورش نواحی 2، 4 و 6 اصفهان، توانستیم در یک ماه اخیر دوره آموزش عملی درس آمادگی دفاعی برای 5 هزار دانش آموز پسر دوره متوسطه دوم در مرکز فرهنگی  و موزه دفاع مقدس اصفهان برگزار کنیم.

میریان با بیان این نکته که طی این دوره روزانه میزبان بیش از 200 نفر دانش آموز بودیم، افزود:این دانش آمزان در سه کلاس آموزشی با موضوعات؛ سیره شهدا، جنگ نرم و آشنایی با اداوات و تجهیزات نظامی شرکت کردند.

مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اصفهان با اشاره به اینکه امسال سومین سال برگزاری این دوره است، ادامه داد: برگزاری این دوره از نگاه  آشنایی حداقلی دانش آموزان با مفاهیم غنی دفاع مقدس حایز اهمیت بوده و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان مجری و میزبان از برگزاری این دوره‌ها استقبال کرده و حاضر هستیم تجربیات حاصل شده را در اختیار سایر استان‌ها بگذاریم.

میریان راجع به خدمات ارائه شده توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد: این اداره‌کل در برنامه‌ریزی‌ها، کلاس‌بندی، تولید محتوای کللاس‌ها، هماهنگی راویان و مربیان نقش داشته و همه روزه مستندات دوره از قبیل عکس و فیلم کلاس‌ها را نیز از طریق فضای مجازی در اختیار مدارس و دانش‌آموزان می‌گذارد.

وی در پایان ضمن تقدیر از آموزش و پرورش و سپاه صاحب الزمان(عج) از برگزاری دوره ویژه خواهران در بهمن  سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار