نماینده ولی فقیه در استان مازندران تأکید کرد؛

تبدیل تحریم‌های دشمن به فرصت چاره‌ساز در مسیر توسعه

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» گفت: دشمن تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی را برای کشورمان وضع  کرد و ما باید این تحریم‌ها را به فرصت چاره‌ساز در مسیر توسعه و آبادانی همه جانبه تبدیل کنیم.
کد خبر: ۳۷۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ - 14December 2019

تبدیل تحریم‌های دشمن به فرصت چاره‌ساز در مسیر توسعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در دیدار با مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مازندران با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبارعلیه ملت انقلابی ایران اظهار داشت: دشمن تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی را برای کشورمان وضع کرد و ما باید این تحریم‌ها را به فرصت چاره‌ساز در مسیر توسعه و آبادانی همه جانبه تبدیل کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت مصرف سوخت اتکا به اقتصاد تک محصولی را از مشکلات اساسی کشور دانست و افزود: طبیعی است که دشمنان در صدد ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی کشورمان هستند و ما باید با اتکا به توان داخلی خود برای رشد اقتصادی و توسعه همه جانبه تلاش کنیم.

وی مسئله سوخت و مدیریت مصرف آن را بسیار مهم و درخور توجه خواند و با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی در این مقوله خواستار به کارگیری روش‌های مناسب علمی و مدیریتی در زمینه مصرف فرآورده های سوختی و کاهش اثرات منفی افزایش قیمت سوخت بر مردم شد.

محمدی لایینی همچنین ضرورت ترویج الگوی مصرف سوخت را یادآور شد و بر جایگزینی انرژی پاک در کشور تاکید کرد.

«سبحان رجب‌پور» مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری نیز در این دیدار در گزارشی اعلام کرد: هم اکنون ۷۰ درصد بنزین در استان مازندران به صورت سهمیه ای و مابقی به صورت آزاد مصرف می‌شود .

وی اظهار داشت: با هدف حصول اطمینان از عدم کم فروشی فرآورده های سوختی درجایگاههای عرضه سوخت مازندران،  هر ۱۰روز این جایگاه‌ها موردبررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار