مسئول بسیج رسانه بابل عنوان کرد؛

برگزاری مسابقه عکاسی «رنگ خدا» توسط بسیج رسانه بابل

«عین‌الله حسین‌پور» از برگزاری مسابقه عکاسی «رنگ خدا» توسط بسیج رسانه بابل خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ - 14December 2019

برگزاری مسابقه عکاسی «رنگ خدا» توسط بسیج رسانه بابلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عین‌الله حسین‌پور» مسئول بسیج رسانه شهرستان بابل» امروز در نشست خبری با فعالین رسانه شهرستان اظهار داشت: از ۳۰‌ خرداد ۹۷ به عنوان سرپرست بسیج رسانه شهرستان بابل مشغول به خدمت شدم و صبح فردا این مسئولیت را در جلسه تودیع و معارفه تحویل خواهم داد.

وی افزود: در این مدت حدود ۴۰ نیروی بسیج رسانه را پای کار آوردیم و سعی کردیم در راستای اهداف بسیج رسانه گام برداشته و انسجام و همدلی بین فعالین رسانه را شهرستان رقم بزنیم.

حسین‌پور با بیان اینکه برای اولین بار توانستیم شهید رسانه شهرستان بابل را شناسایی و معرفی کنیم، گفت: همچنین توانستیم برای نخستین بار جلسات هیات اندیشه‌ورز بسیج را برگزار کنیم.

مسئول بسیج رسانه بابل از برگزاری هشت دوره جلسات سواد رسانه‌ای در شهرستان بابل خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های ما ایجاد دفتر بسیج رسانه در بخش‌های بابل بود که در بخش لاله‌آباد این موضوع با همکاری بخشدار و امام‌جمعه لاله‌آباد رقم خورد.

وی برگزاری جلسه کمیسیون رسانه سپاه شهرستان، پایش رایگان قلب و عروق را برای ۲۰ فعال رسانه‌ای، مسابقه‌ عکاسی با عنوان رنگ خدا برای عکاسان شهرستان و چند تور رسانه‌ای به مناسبت‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، هفته بسیج و بررسی ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد.

حسین‌پور از پوشش لحظه‌ای اخبار سپاه در مناسبت‌های مختلف خبر داد و گفت: تهیه حدود ۱۰۰ جفت کفش برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده مازندران با حضور فعالین رسانه‌ای و با همکاری یکی از مدارس بابل، تهیه اقلام پر مصرف برای فعالین رسانه‌ای با همکاری خانه مطبوعات، فراهم کردن حضور بسیج رسانه در جلسات شورای فرهنگ عمومی و برگزاری کارگاه آموزش سواد رسانه‌ای در بابل را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

وی در پایان از رسانه‌ها خواست در انتخابات پیش‌رو بدنبال ایجاد فضای آرامش، روشنگری و معرفی کاندیدای شایسته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار