رابطه مستقیم انتخابات رژیم صهیونیستی و درگیری‌های نظامی در غزه

تحلیلگر صهیونیست روزنامه معاریو گفت: برآوردهای امنیتی حاکی از آن است که درگیری‌ها و تقابل‌های نظامی در غزه به گونه‌ای با برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی رابطه‌ای مستقیم دارد.
کد خبر: ۳۷۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ - 15December 2019

رابطه مستقیم انتخابات رژیم صهیونیستی و درگیری‌های نظامی در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، برآوردهای سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که این رژیم طی ماه‌های آینده با دور جدیدی از درگیری‌ها با مقاومت فلسطین در نوار غزه رو به رو خواهد شد و آتش‌بس طولانی‌مدت در این باریکه تا مدت ها دور از دسترس است.

در همین راستا، «تال لیو رام» تحلیلگر صهیونیست روزنامه معاریو اشاره کرد که برآوردهای امنیتی حاکی از آن است که درگیری‌ها و تقابل‌های نظامی در غزه به گونه‌ای با برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی رابطه‌ای مستقیم دارد.

وی گفت که بعید است نتانیاهو طی ماه‌های آینده بتواند از طریق طرف‌های واسطه به آتش‌بس با حماس دست یابد و تسهیلات اقتصادی و معیشتی بیشتری در اختیار غزه قرار دهد، بویژه اینکه حملات موشکی و عدم پیشرفت مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس همچنان ادامه دارد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این تحلیلگر صهیونیست تاکید کرد که آتش‌بس طولانی‌مدت در غزه دور از دسترس است و همچنان گروه‌های فلسطینی هستند که تعیین‌کننده اوضاع هستند، زیرا  آرام‌سازی اوضاع و دست‌یابی به توافق با حماس حداقل تا 6 ماه دیگر به تعویق می‌افتد، زیرا فعلا باید منتظر تشکیل کابینه آینده رژیم صهیونیستی بود.

تال لیو رام، همچنین تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در سایه تحولات سیاسی اخیر، نگران از دست رفتن فرصت دست‌یابی به توافق آتش‌بس با حماس در غزه است.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار