فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی معادلات دشمن را بهم زده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: عرصه فضای مجازی بستر مناسبی است تا پیام انقلاب به اطلاع عموم برسد و حضور جوانان انقلابی در این فضا معادلات دشمن را بهم زده است.
کد خبر: ۳۷۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ - 15December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «منصور کریمی‌فرد» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در جمع فعالان مجازی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام برای جنگ نرم برنامه‌ریزی دارند اظهار داشت: بسیج با استعدادهای خوبی که دارد توانسته در فضای مجازی برنامه‌های خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت فضای مجازی عنوان کرد: رهبری فرمودند «اگر امروز رهبر انقلاب نبودم رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم»، این یعنی رسالت جوان مومن انقلابی در جنگ نرم خطیر هست.

این مسئول گفت: امروز دیگر آن زمان نیست که دشمن هرچه بخواهد از فضای مجازی و اینترنت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، منتشر کند، نیروهای انقلابی با تولید و انتشار پیام خود در این فضا به مانند دوران دفاع مقدس در ادامه راه شهدا از کیان انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر ادامه داد: عرصه فضای مجازی بستر مناسبی است تا پیام انقلاب به اطلاع عموم برسد و حضور جوانان انقلابی در این فضا معادلات دشمن را بهم زده است. شهرستان پلدختر در بحث فضای مجازی و رسانه ظرفیت های خوبی دارد که می‌تواند در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام کنند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج لرستان با بیان اینکه بسیج هم در عرصه فضای مجازی دارای برنامه است ابراز داشت: کار استعدادیابی در حوزه فضای مجازی انجام گرفته و امروز جمعیت زیادی از کاربران فضای مجازی در شبکه‌های مختلف اجتماعی مشغول تولید محتوای انقلابی و انتشار در این فضا هستند.

وی متذکر شد: هنگام سیلاب در پلدختر رخ داد از همین ظرفیت برای انعکاس مسائل و مشکلات سیل زدگان به کار گرفته شد که بلافاصله نگاه کشور و دولت برای کمک رسانی به سیل زدگان پلدختر معطوف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار