گام دوم/ سردار قصری تأکید کرد؛

پیشتازی نیروی انتظامی در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

رییس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را یک تکلیف همگانی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی باید در این زمینه پیشتاز باشد.
کد خبر: ۳۷۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ - 15December 2019

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید دغدغه و نکلیف همه ما باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قصری» رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی در مراسم تجلیل از پژوهشگران عرصه نظم و امنیت که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته، نیروی انتظامی در جشنواره مالک اشتر رتبه اول پژوهش‌های غیر صنعتی را کسب کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امروز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید دغدغه و تکلیف همه ما و نیروی انتظامی در زمینه تحقق این بیانیه، پیشتاز باشد.

رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ادامه داد: کاربردی‌ترین تحقیق، تحقیقی است که سریع و دقیق باشد؛ تحقیقی در ناجا مناسب است که بتوان آن را سریع در این نیرو پیاده‌سازی کرد.

وی افزود: نوآوری و ایده‌پردازی موضوعی است که باید به آن پرداخته شود و موفقیت یک جامعه علمی در گرو نوآوری و ایده‌پردازی است.

سردار قصری با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت ایده و نوآوری در نیروی انتظامی گفت: این سامانه بر نورآوری و ایده‌پردازی در نیروی انتظامی تمرکز دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها