مسئول مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری کارگاه «سبک زندگی کارمندی بانوان» در خراسان شمالی

مسئول مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی کارمندی بانوان» برای مشاوران امور بانوان ادارات خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 15December 2019

«فاطمه قربانی» مسئول مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی در خصوص طرح «خورشید خانه­‌ات باش» اظهار داشت: پیرو جلساتی که با مدیریت حوزه علمیه الزهرا (س) در خصوص مشارکت و برگزاری طرح «خورشید خانه­‌ات باش» انجام شد، این طرح در قالب کارگاه آموزشی با عنوان «سبک زندگی کارمندی بانوان» برای مشاوران امور بانوان ادارات در سالن حوزه الزهرا (س) برگزار شد.

وی گفت: کارگاه آموزشی «سبک زندگی کارمندی بانوان» توسط «درنا مرادی» از اساتید حوزه و مشاور خانواده برگزار شد که طبق نظر‌سنجی که از حضار به عمل آمد درصد رضایت‌مندی بسیار بالا بود.

قربانی خاطرنشان کرد: درنا مرادی در جلسه اول این کارگاه به بحث حس رضایت‌مندی از خود و شناخت و معرفت نسبت به خود و جنس زن پرداخت و همچنین در مورد سلامت جسم و روح و روان و ارتباط این سه با یکدیگر اشاره کرد.

مسئول مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ادامه داد: موضوع همسرداری و فرزندپروری و اشتغال بانو و اولویت‌بندی مناسب به عنوان یک بانوی شاغل و توانمند از دیگر موضوعات این کارگاه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها