نفر دوم مسابقات قرآن تونس با استقبال مسئولان وارد کشور شد

حسین پورکویر نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی کشور تونس با استقبال جمعی از مسئولان و فعالان قرآنی وارد کشور شد.
کد خبر: ۳۷۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ - 15December 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حسین پورکویر نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی کشور تونس با استقبال جمعی از مسئولان و فعالان قرآنی وارد کشور شد.

«مهدی قره‌شیخلو» رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، «سید‌علی سرابی» قائم مقام شورای عالی قرآن، «علی صالحی متین» مدیر آموزش و ارزیابی شورای عالی قرآن، «علی قاسم‌آبادی» معاون نظارت شورای عالی قرآن و «حسن مهری» از مدیران مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه باحضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از پورکویر استقبال کردند.

پورکویر در رشته قرائت این مسابقات شرکت کرده بود که مقام دوم رقابت‌ها را از آن خود کرد. وی در حالی به این مقام رسید که اختلافش با نفر اول تنها ۹ صدم نمره بود.

نفر دوم مسابقات قرآن تونس با استقبال مسئولان وارد کشور شد

پورکویر به دلیل کسب رتبه برتر در مسابقات سراسری قرآن کریم جواز حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن تونس را کسب کرد.

در این دوره از رقابت‌ها نمایندگان الجزایر و ترکیه اول و سوم شدند. همچنین در رشته حفظ کل قرآن نمایندگان لیبی، الجزایر و عربستان اول تا سوم شدند. البته امسال از جمهوری اسلامی ایران برای اعزام حافظ قرآن به این مسابقات دعوت به عمل نیامد.

نفر دوم مسابقات قرآن تونس با استقبال مسئولان وارد کشور شد

تاکنون امین پویا، شهید حسن دانش و مهدی شایق موفق به کسب مقام اول این رقابت‌ها در رشته قرائت شده‌اند، همچنین آقایان سیدمحمد کرمانی و محمدحسن موحدی مقام دوم این مسابقات را در کارنامه دارند و محمود نوروزی در این مسابقات سوم شده است. البته در رشته حفظ این مسابقات تاکنون هیچ یک از نمایندگان کشورمان مقامی کسب نکرده‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار