پیام تسلیت حجت‌الاسلام «شهیدی» درپی درگذشت پدر شهیدان «عرب‌سرخی»

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی ضمن تسلیت درگذشت پدر شهیدان «عرب‌سرخی»، نوشت: «پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند».
کد خبر: ۳۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ - 15December 2019

پیام تسلیت حجت‌الاسلام «شهیدی» درپی درگذشت پدر شهیدان «عرب‌سرخی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در پی درگذشت حاج «حسین عرب‌سرخی» پدر شهیدان «محسن، مجتبی و محمدرضا عرب‌سرخی»، حجت‌الاسلام‌ «سید محمدعلی شهیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پیامی درگذشت این پدر شهیدان والامقام را تسلیت گفت و نوشت: «پدران والامقامی که درراه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.»

متن پیام حجت‌الاسلام‌ «شهیدی» به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر عرب سرخی

سلام علیکم

پدران والامقامی که درراه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم حاج‌آقا «حسین عرب‌سرخی» پدر شهیدان سرافراز «مجتبی، محسن و محمدرضا عرب‌سرخی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.

سید محمدعلی شهیدی»

به گزارش دفاع‌پرس، حاج «حسین عرب‌سرخی» روز گذشته (شنبه) دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش رفت و پیکر مطهرش، امروز تشییع و خاکسپاری شد.

خاطرنشان می‌شود، شهید «مجتبی عرب‌سرخی» ۱۵ اردیبهشت سال ۶۱ در عملیات «بیت‌المقدس»، «محسن عرب‌سرخی» ۲۳ اسفندماه سال ۶۳ در جزیره مجنون و «محمدرضا عرب‌سرخی» ۲۱ دی‌ماه سال ۶۵ در عملیات «کربلای ۵» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها