برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز ارتش به میزبانی تیپ 37 زرهی شیراز

رقابت‌های ورزشی تنیس روی میز ارتش جمهوری اسلامی ایران با قهرمانی تیم نیروی هوایی آجا به میزبانی تیپ 37 زرهی شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ - 15December 2019

رقابت های تنیس روی میز ارتش به میزبانی تیپ 37 زرهی شیراز برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، رقابت های ورزشی  تنیس روی میز قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی تیپ 37 زرهی شیراز از 22 آذر شروع و پس از 3 روز رقابت فشرده تیم ها و نفرات برتر این رقابت ها با قهرمانی تیم نیروی هوای آجا به پایان رسید.

در این رقابت ها به ترتیب بعد از تیم نیروی هوایی، تیم نیروی زمینی آجا و نیروی دریایی آجا  به ترتیب به مقام دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.

مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور امیرسرتیپ  دوم «محمد نوری» رئیس هیئت تنیس ستاد کل نیروهای مسلح، جمعی از فرماندهان و مسئولین و ورزشکاران شرکت کننده برگزار شد، کاپ و مدال و جوایز نفرات و تیم های برتر اهدا شد.

در پایان این رقابت ها  در رده انفرادی «سید طالب سید رضایی» از نیروی هوایی به مقام قهرمانی دست یافت، «مهدی کرمی» از نیروی هوایی به مقام دوم و «محمدمحمدی شفیع» از نیروی زمینی و «امین رستمی» از نیروی هوایی مشترکا به مقام سوم دست یافتند. در بخش دوبل، «سید طالب سید رضایی» و «امین رستمی» از نیروی هوایی اول شدند، «محمدمحمدی شفیع» و «مرتضی کریمی» از نیروی زمینی به مقام دوم دست یافتند و «جلیل داداش زاده» و «محمد جهانگیری» از نیروی هوایی و «سهیل نوربخش» و «حسین محمدی» از نیروی زمینی به صورت مشترک سوم شدند.

نفرات برتر این دوره از رقابت ها به مسابقات تنیس روی میز نیروهای مسلح کشور راه یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار