فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن تداوم انقلاب است

سردار «علی رزمجو» گفت: کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان بوشهر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود که در این زمینه پایداری فرهنگ شهدا، ایثار و فداکاری ضامن تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 15December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در نشست مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر با بیان اینکه یکی از شمشیرهای برنده و نفوذپذیر هر جامعه رسانه‌ها هستند، اظهار داشت: رسانه‌ها با اقدامات خود در عرصه‌های مختلف، نقش به‌سزایی در کیفیت و کمیت‌سازی هر برنامه‌ای دارند.

وی با تاکید بر اهمیت انعکاس اقدامات انجام شده در کیفیت آن گفت: هر کار بزرگی با هر کیفیتی انجام شود اگر انعکاس آن در جامعه خوب نباشد میزان اثر بخشی آن در جامعه پایین است و هر چه انعکاس آن بیشتر شود اثربخشی آن افزایش می‌یابد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان بوشهر مورد علاقه مردم و اصحاب رسانه است تصریح کرد: کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود که در این زمینه پایداری فرهنگ شهدا، ایثار و فداکاری ضامن تداوم انقلاب است.

رزمجو با بیان اینکه کنگره شهدای استان بوشهر با هماهنگی مقامات استانی و کشوری انجام شده  اضافه کرد: کنگره شهدای هر استان به‌ازای هر 10 سال یک بار برگزار می‌شود و کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان بوشهر 25 دی‌ امسال برگزار می‌شود.

وی تاریخ حماسی را ماندگار دانست و تاکید کرد: بهترین قشری که می‌تواند فرهنگ پایدار حماسی را نگه دارد اصحاب رسانه هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه در اجرای یادواره‌های شهدا نقش همه دیدگاه‌های سیاسی مورد توجه قرار داده شده گفت: در این راستا با تمامی اقشار و مسئولان، شوراهای شهر و روستا و دهیاران و همه گروه‌های سیاسی  نشست‌هایی برگزار شده است.

رزمجو از برگزاری 8 یادواره شهرستانی در استان بوشهر در آستانه برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان خبر داد و بیان داشت: تاکنون 8 یادواره شهرستانی با حضور حماسی مردم برگزار شده و یادواره شهدای دیلم و دشتی این هفته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان بوشهر افزود: در این راستا تصاویر شهدا در میادین و بلوارهای اصلی همه شهرهای استان نصب و تابلوهای شهدا در کوچه‌های هر شهر و روستا بازسازی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از واگذاری جهیزیه به نوعروسان و تاره دامادها خبر داد و اضافه کرد: در راستای برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان بوشهر با همکاری خیران یک بسته جهیزیه 6 میلیونی تومان به نوعروسان مستمند و بی‌بضاعت داده می‌شود.

رزمجو اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی با اعتبارات مناسب و با نام شهدا را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: تالیف 72 جلد و بررسی 20 جلد کتاب برای چاپ با نام شهدای استان در راستای کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان بوشهر انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار