مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

چاپ انبوه کتاب «چادری برای عصمت» در خوزستان

«بتول دوسعلی‌وند» گفت: کتاب «چادری برای عصمت» که چندی پیش با نویسندگی «سیده‌رقیه آذرنگ» در حاشیه کنگره شهدای زن خوزستان رونمایی شد، به چاپ انبوه رسید.
کد خبر: ۳۷۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ - 15December 2019

چاپ انبوه کتاب «چادری برای عصمت» در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در نشست امروز هم اندیشی با بانوان فعال حوزه دفاع مقدس با اعلام خبر چاپ انبوه کتاب کودک «چادری برای عصمت» اظهار داشت: این اثر که چندی پیش با نویسندگی «سیده‌رقیه آذرنگ» در حاشیه کنگره شهدای زن خوزستان رونمایی شد، به چاپ انبوه رسید.

وی افزود: طرح جلد و تصویر گری این کتاب حوزه کودک را «خجسته رستگاران» و صفحه آرایی اثر نیز توسط سید«محمد ادیب ابراهیم‌زاده» به انجام رسید، همچنین انتشارات «راه ماندگار» از ناشرین تخصصی حوزه دفاع مقدس نیز مجوز چاپ و نشر آن را اخذ کرد و توزیع گسترده آن با همکاری کنگره سرداران و 23 هزار شهید استان خوزستان در سطح استان به انجام رسید.

مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: در اولین قدم مسابقه کتابخوانی این اثر را در مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول راه‌اندازی کردیم تا نوجوانان ما بیشتر و بهتر با شخصیت این شهیده شاخص کشور آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار