رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری اجلاسیه «شهدای رسانه» در بوشهر

«عبدالله نجفی» گفت: در نیمه اول دی امسال اجلاسیه شهدای رسانه در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 15December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالله نجفی» رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر امروز در نشست مدیران و نخبگان رسانه در بوشهر اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول حکومتی در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت وظایف سنگیتی بر عهده دارند که به معنای رفع مسئولیت از سایرین از جمله رسانه‌ها نیست.

وی گفت: در شرایطی که دشمنان نظام با انواع ترفندها به دنبال ضربه زدن به نظام هستند شاهد حضور جدی و حماسی رسانه‌های مکتوب و دیجیتال در سطح کشور و استان بوشهر برای دفاع از ارزش‌های نظام هستیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا و در طول سال شاهد تولیدات مناسب و فاخری از کارکرد رسانه‌ها برای پاسداشت ارزش های انقلاب هستیم که در فضای استان تاثیرگذاری مناسبی دارد.

نجفی با اشاره به برگزاری دومین کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر در دی ماه امسال، ابراز داشت: این کنگره داری ۲۱ کمیته است که یکی از مهنترین کمیته‌های آن کمیته رسانه و ارتباطات است.

وی با اعلام فعالیت های انجام شده برای حضور جدی رسانه‌های استان در این کنگره، بیان کرد: تشکل کمیته رسانه، کارگروه اطلاع‌رسانی، ایجاد پرونده ویژه شهدا، راه‌اندازی پورتال شهدای استان با نام حماسه‌سازان و برگزاری نشست‌های مدیران رسانه با موضوع شهدا در این راستا انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر عنوان کرد: راه‌اندازی صفحات ویژه شهدا در رسانه‌ها مکتوب و دیجیتال، مشارکت با کمیته‌های ارتباطات و رسانه و تولید محتوای مرتبط با شهدا و حلق آثار به اشکال مختلف رسانه‌ای از دیگر فعالیت‌های انجام شده طی یک سال گذشته بوده است.

نجفی متذکر شد: در نیمه اول دی امسال اجلاسیه شهدای رسانه با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار