گودرزی:

عربستان با سیاست‌های نخ نمای خود در منطقه می‌خواهد ایران را بدنام کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان با اجماع در منطقه می‌خواهد این موضوع را القا کند که دشمن مشترک ما ایران است.
کد خبر: ۳۷۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ - 15December 2019

عربستان با سیاست‌های نخ نمای خود در منطقه می‌خواهد ایران را بدنام کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در خصوص صحبت‌های وزیر مشاور در امور خارجی عربستان مبنی بر اینکه ایران به گروهک‌های تروریستی موشک بالستیک می‌دهد تا به مناطق مختلف حمله کنند، اظهار داشت: چنین ادعا‌های تکراری همیشه از سوی عربستان مطرح می‌شود. عربستان از زمانی که تحولاتی از سوی بن سلمان در این کشور ایجاد شد، با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده و به دنبال فرافکنی است. آل سعود سعی دارد با فرافکنی، مسئولیت شکست‌های منطقه‌ای اش را به جمهوری اسلامی ایران گره بزند و تلاش می‌کند که ایران را بدنام کند. عربستان با اجماع در منطقه می‌خواهد این موضوع را القا کند که دشمن مشترک ما ایران است.

گودرزی عنوان کرد: این کشور با یک اجماع و همگرایی با کشور‌های منطقه‌ای علیه ایران فعالیت کرده و می‌خواهد این موضوع را القا کند که دشمن مشترک ما ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطرح شدن مجدد این موضوعات از سوی عربستان یک سیاست قدیمی و نخ نماست، ولی ما سعی کردیم در مناسبات خود با عربستان رویکرد فاصله گرفتن از گذشته را پیش ببریم و انتظارمان نیز از عربستان چنین بود.

با مذاکرات منطقه ای، بحران‌های منطقه رفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با مذاکرات منطقه‌ای، بحران‌های منطقه رفع خواهد شد، بیان کرد: ما این موضوع را اصل می‌دانیم که کشور‌های منطقه باید در همکاری و هماهنگی با همکدیگر تلاش‌های لازم را لحاظ کنند، ولی متاسفانه این عربستان است که تمنای حضور و حمایت غرب و دیگر کشور‌ها را دارد و اقداماتی انجام می‌دهد که بحران‌هایی مثل یمن و بحرین را به دنبال آورده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار