رییس بسیج رسانه سپاه استان کرمانشاه:

رسانه‌ها افسران جنگ نرم هستند

حسن موحد گفت: در نبرد کنونی با استکبار، رسانه‌ها افسران این جبهه هستند باید با آثار و تولیدات رسانه‌ای در برابر هجوم رسانه‌ای دشمنان ایستادگی کنیم و با آگاهی بخشی به جامعه، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
کد خبر: ۳۷۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ - 15December 2019

نبرد کنونی با استکبار، رسانه ها افسران این جبهه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حسن موحد» رییس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم جشنواره رسانه‌ای ابوذر و یادواره شهدای رسانه استان که امروز (یکشنبه) در تالار بهمن برگزار شد، با بیان اینکه به دنبال بسیج ظرفیت‌ها و تشکیل جبهه رسانه‎ای انقلاب هستیم، اظهار داشت: در نبرد کنونی با استکبار، رسانه‌ها افسران این جبهه هستند باید با آثار و تولیدات رسانه‌ای در برابر هجوم رسانه‌ای دشمنان ایستادگی کنیم و با آگاهی بخشی به جامعه، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

موحد با اشاره به ارسال هزار و 156 اثر رسانه ای به دبیرخانه سومین جشنوراه رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه، گفت: به لحاظ تعداد آثار اراسالی جزو استان های برتر کشور بودیم.

وی افزود: این آثار که عمدتا از سوی فعالین رسانه ای جوان ارائه شد، در موضوعاتی از جمله اقتصاد مقاومتی،  آسیب های اجتماعی، وحدت بین مذاهب و ... بود که پس از داوری صورت گرفته آثار منتخب مشخص  شدند.

همچنین یاد شهدای رسانه استان شهید احمد حجتی پور، شهید حشمت الله چغازردی و شهید منوچهر کریمی موید و همچنین شهید مدافع امنیت شهید ایرج جواهری گرامی داشته شد.

این مراسم که به همت سازمان بسیج رسانه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، شهرداری، نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه برگزار شد و از صاحبان آثار برتر در این جشنواره نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار