حجت‌الاسلام رضایی:

استکبار جهانی با تمام قوا به دنبال نابودی تفکر بسیجی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: استکبار جهانی با تمام قوا به دنبال نابودی تفکر بسیجی است تا بتواند با نابودی آن زندگی راحت‌تری در دنیا داشته باشد،
کد خبر: ۳۷۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳ - 15December 2019

استکبار جهانی با تمام قوا به دنبال نابودی تفکر بسیجی است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «مهدی رضایی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس، امروز ضمن سرکشی از بسیجیان شرکت کننده در دوره تربیت و تعالی بسیجیان طرح امنیت سپاه سلماس در مرکز آموزش «حر خوی»، با بیان اینکه هر گروهی که به جبهه‌های جنگ می‌آید با توجه به اعتقادات خود می‌جنگد، اظهار داشت: حتی رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها و گروه تروریستی داعش نیز با توجه به اعتقادات خود به جنگ با سایر گروه‌ها و احزاب می‌روند.

وی افزود: در مقابل تفکرهای منحط جبهه غربی تفکر بسیجی متولد شد، این تفکر در دفاع مقدس متبلور شد که البته کل دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران نسیمی از حادثه عاشورا است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه تمام نیروهای مسلح دنیا در مقابل تفکر بسیجی درمانده شده‌اند، تصریح کرد: به همین دلیل آمریکایی‌ها درصدد ایجاد گروهی برآمدند تا در مقابل بسیج قد علم کند و بتواند این گروه مردمی را نابود کند.

وی افزود: این گروه داعش نامگذاری شد و توانست برای چند سالی در غرب آسیا قدرت نمایی کند ولی در نهایت در مقابل تفکر بسیج به شکست محکوم شد و این شکست به خاطر آن بود که بسیج الگو و شاخص داشت ولی آنان الگویی نداشتند و الگوی بسیج حادثه کربلا بود که در نهایت باعث شد تا این تفکر داعش را هم شکست دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس ادامه داد: استکبار جهانی با تمام قوا به دنبال نابودی تفکر بسیجی است تا بتواند با نابودی آن زندگی راحت تری در دنیا داشته باشد، این در حالی است که با وجود تفکر بسیجی زندگی راحت تری برای تمام مردم دنیا ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا دشمنان هیچگاه دست از خباثت خود بر نخواهند داشت و فشارها بیشتر هم می شود، البته در طرف مقابل ما هم دست از این تفکر برنداشته و این تفکر را در جای جای دنیا گسترش خواهیم داد که از جمله آن می توان به حشد الشعبی، حزب الله لبنان، حوثی های یمن و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها