صرامی مطرح کرد؛

اجرای «طرح یاریگران زندگی» در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر

مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی در کشور گفت: هدف این طرح اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد است.
کد خبر: ۳۷۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ - 16December 2019

اجرای طرح یاریگران زندگی در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حمیدرضا صرامی» مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست معاونان، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های سراسر کشور که با موضوع بررسی روند مبارزه با مواد مخدر و راهبردهای آینده صبح امروز (دوشنبه) در مجتمع فرهنگی شقایق برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۹۸ دو هدف افزایش ظرفیت نگهداری معتادان تا ظرفیت ۱۰ هزار نفر و بهره‌برداری از مراکز جدید برای بازپروری معتادان متجاهر در دستور قرار گرفت که اجرای این دو طرح نقش مهمی در افزایش امنیت در جامعه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی در کشور گفت: هدف این طرح، اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد است.

صارمی اضافه کرد: در این طرح، کارشناسان ما برای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر به مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها ورود پیدا کردند که خوشبختانه نتایج خوبی داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار