همزمان با هفته دفاع مقدس؛

موفق ترین فرماندهان و مسئولان سازمانهای نیروهای مسلح معرفی و تشویق شدند

چهارمین جشنواره مالک اشتر با هدف شناسایی و معرفی موفق ترین فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح سال 91 در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸ - 25September 2013

موفق ترین فرماندهان و مسئولان سازمانهای نیروهای مسلح معرفی و تشویق شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، چهارمین جشنواره مالک اشتر (ره) به منظورشناسایی و معرفی موفق ترین فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح در سال 91 با حضور سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی طی سخنانی با بیان انتظارات فرماندهی معظم کل قوا از مجموعه نیروهای مسلح، گفت: عمل ما باید خالصانه و با نیت پاک صورت بگیرد زیرا این مبتنی بر مطلوب امام و مطلوب خداوند است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم به کار گیری شایسته از توان مدیریتی برای ارتقاء آمادگی و توانمندی های دفاعی تاکید کرد و گفت : برای پیشبرد اهداف و ثمر بخشی فعالیت ها باید با ابتکار عمل و با بهره گیری از مدیریت فعال و پویا وارد این عرصه گردید.

در ابتدای این مراسم، آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران ضمن گرامیداشت حماسه دفاع مقدس، اظهار داشت: عبادت بدون پشتوانه عبودیت نمی تواند اثر گذار باشد و نیروهای مسلح می بایست برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب خود را عبد خداوند متعال بدانند وعبودیت پیشه کنند. اتفاقاتی که در جنگ تحمیلی افتاد شبیه معجزه بود و هر کدام از آنها برای ما درس عبرتی است.

در پایان این مراسم پنجاه و دو تن از فرماندهان و مسئولان برگزیده در بخش های تخصصی نیروهای مسلح معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظر شما
پربیننده ها