معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

محل احداث پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شود

«احد جمالی» از شرکت آب منطقه‌ای کهگلویه و بویراحمد خواست تا هرچه سریع‌تر محل احداث پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد را تعیین تکلیف کند.
کد خبر: ۳۷۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ - 16December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «احد جمالی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امروز (دوشنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با اشاره به اهمیت پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ جمعیت، رتبه نخست اعزام نیرو به جبهه را دارد و جای تعجب دارد که چرا هنوز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آن احداث نشده است.

وی در رابطه با ادعای شرکت آب منطقه‌ای مبنی بر قرار داشتن بخشی از زمین پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در بستر رودخانه بشار، افزود: احداث این پروژه هزینه زیادی در بر دارد و باید کار ماندگاری انجام شود؛ بنابراین لازم است که پدافند غیرعامل و مسائل ایمنی و فنی را در اجرای آن مد نظر قرار دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح پروژه در اختیار شرکت آب منطقه‌ای قرار گیرد و شرکت آب منطقه‌ای هرچه سریع‌تر، محل احداث این پروژه را تعیین تکلیف کند.

جمالی در رابطه با نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام مقدس شهدا نیز عنوان کرد: در این زمینه، نگاه ما نسبت به شهدا نگاه ایلی و طایفه‌ای نباشد؛ زیرا همه شهدا برای ما قابل احترام هستند و نباید طوری رفتار شود که خانواده‌های شهدا احساس کنند تبعیضی قائل شده‌‌ایم.

وی در رابطه با برگزاری هفتمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» گفت: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، این موضوع را پیگیری و تمهیدات لازم در زمینه برگزاری این جشنواره اندیشیده شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار