رنجبران:

فرمانده کل سپاه میهمان این هفته برنامه شناسنامه

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه با بیان اینکه سرلشکر جعفری میهمان برنامه شناسنامه است، گفت:حضور در تسخیر لانه جاسوسی، نخستین فرماندهی در جبهه‌ها، چرایی ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر و پذیرش قطعنامه 598 از موضوعات این برنامه است.
کد خبر: ۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰ - 25September 2013

فرمانده کل سپاه میهمان این هفته برنامه شناسنامه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدحسین رنجبران مجری و سردبیر برنامه شناسنامه در گفتوگو با فارس با بیان اینکه میهمان این هفته برنامه شناسنامه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود، اظهار داشت: سردار جعفری در این برنامه از علت تغییر نامش از محمدعلی به عزیز و شغل موردعلاقهاش در کودکی و بعد در جوانی تا فعالیتهای قبل از انقلابش و چگونگی آشناییاش با امام خمینی (ره) سخن گفته است.

وی تصریح کرد: مشارکت در تسخیر لانه جاسوسی، نخستین فرماندهی در جبههها، چرایی ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر و پذیرش قطعنامه 598 از دیگر موضوعات مطرح شده در این برنامه است.

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه همچنین گفت: رابطه سپاه پاسداران با دولتهای مختلف و موضعگیری در خصوص تهدیدات چند سال اخیر علیه جمهوری اسلامی و رویکردهای جدید دیپلماتیک آمریکا و غرب از دیگر محورهای برنامه شناسنامه این هفته خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه جمعه ساعت 30/14 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و تکرار آن شنبه ساعت 24 است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار