حجت‌الاسلام تویسرکانی:

هدف از راه‌اندازی طرح صالحین تربیت نیروهای جوان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: هدف از راه‌اندازی شجره طیبه صالحین تربیت نیروهای جوان با ایجاد یک وحدت انقلابی است.
کد خبر: ۳۷۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ - 16December 2019

هدف از راه‌اندازی طرح صالحین تربیت نیروهای جوان استبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان، روز دوشنبه در مراسم معارفه حجت‌الاسلام کاظم سلامتی استاد شجره طیبه صالحین آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی شجره طیبه صالحین تربیت نیروهای جوان با ایجاد یک وحدت انقلابی است که تا حدود زیادی به این هدف رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: نمایندگان مقام معظم رهبری در استان‌ها نقش پدرانه‌ای برای انگیزه‌بخشی در فعالیت‌های انقلابی دارند و تلاش‌های دلسوزان فرهنگی در کشور باید براساس رهنمودهای نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان بیان کرد: همه مجموعه‌های بسیج و اقشار و مجموعه‌های نظامی مانند سپاه در جهت تقویت جبهه مردمی انقلاب باید همراه و مددکار نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که آذربایجان‌غربی نظیر اوایل انقلاب و سال‌های اخیر که در حوادث مختلف نماد اتحاد و یکدلی در کشور بود، در تقویت این وحدت پیشگام باشد، اتحاد و یکدلی نیروهای ارزشی، متعهد و جوان انقلابی در کنار سازمان‌ها و نهادهای متولی فرهنگ انقلاب یکی از مهمترین ضرورت‌های حال حاضر کشور است.

تربیت انسان مهم‌ترین وظیفه مبلغان دینی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این آیین گفت: تعلیم و تربیت انسان یکی از مهمترین و باارزش ترین مسوولیت‌هایی است که خداوند متعال در ابتدا به انبیای الهی و سپس به ائمه معصومان (ع) عنایت فرموده و در زمان فعلی این مسئولیت بر عهده ما روحانیون و مبلغان دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: باید این فرصت را غنیمت بدانیم و در هر عرصه‌ای که قرار گرفته‌ایم، وظایف خود را به‎خوبی ادا کنیم.

وی به اهمیت تبلیغ اشاره کرد و ادامه داد: کار تبلیغ و هدایت و بیان احکام و معارف دینی را باید جدی بگیریم و کار خود را به‌عنوان مبلغان دینی، باید مهم بشماریم تا بتوانیم در جامعه اثرگذار باشیم.

در این مراسم، حکم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حجت‌الاسلام کاظم سلامتی به عنوان استاد شجره طیبه صالحین استان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها